خدانگهدار

تعطیل شد.

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

مهدى عج در تفکر امیرالمؤ منین علیه السلام

جمعه, ۴ بهمن ۱۳۹۲، ۰۵:۵۷ ب.ظ


به حضور امیرالمؤ منین رسیدم دیدم حضرت در حالى که غرق در فکر است با سر چوبى خاک زمین را به هم مى زند.

عرض کردم :

یا امیرالمؤ منین علیه السلام ! چرا در فکر غوطه ورید و چرا خاک زمین را بهم مى زنید؟ آیا به این زمین علاقمند شده اید؟

فرمود:

نه ! به خدا سوگند! یک روز هم نشده که نه به زمین و نه به دنیا رغبت پیدا کنم .

لکن درباره دوازدهمین فرزندى که از نسل من به وجود خواهد آمد فکر مى کنم .

اسم او ((مهدى )) است جهان را پر از عدل و داد مى کند چنانکه پر از ظلم و ستم باشد.

عرض کردم :

اینها را که فرمودید پیش مى آید؟

فرمود:

آرى ! آنچه گفتم واقع مى شود . (بحار: ج 51، ص 118.)

و دوازدهمین فرزندم پس از آن که دنیا پر از ظلم و جور شد ظهور مى کند و جهان را پر از عدل و داد مى کند.

 

 

 

  • ویروس ..

نظرات  (۸)

قشنگ بود...
راستی اپم خوشحال میشم
یه سری بزنی ونظرتو درباره ی مطلبم بگی!!!
پاسخ:
       باشه حتما
زیبا بود ممنونم !
  • سید سعید باباییان
  • سلام همسنگری ...
    ان شالله که همیشه خوب باشی ...
    مدت زیادی بود که نبودم ...
    ینی ... لایق نبودم ...
    الحمدلله دوباره فعالیتمو تو بلاگ شروع کردم ...
    ایندفه یه بلاگ زدم...یه مقدار تو مدیریتش، تفاوت هست...حالا ان شالله خودت میای میبینی...
    آدرسشم ... اینه ...
    www.hamsangari.blog.ir 
    راستییییییی ...
    بلاگ قبلیمو(st-babaeian) پاک کردم ...
    تو این بلاگم لینکتو گذاشتم ...
    ان شالله اگه قابل میدونی، لینکه جدیدمو تو صفحه ی خودت بذار ...
    ممنونم ...
    برام دعا کن ...

    + یازهرا(سلام الله علیکِ)
    پاسخ:

           چشم ....

    یاعلی

  • سید سعید باباییان
  • سلام همسنگری ...
    ان شالله که همیشه خوب باشی ...
    مدت زیادی بود که نبودم ...
    ینی ... لایق نبودم ...
    الحمدلله دوباره فعالیتمو تو بلاگ شروع کردم ...
    ایندفه یه بلاگ زدم...یه مقدار تو مدیریتش، تفاوت هست...حالا ان شالله خودت میای میبینی...
    آدرسشم ... اینه ...
    www.hamsangari.blog.ir 
    راستییییییی ...
    بلاگ قبلیمو(st-babaeian) پاک کردم ...
    تو این بلاگم لینکتو گذاشتم ...
    ان شالله اگه قابل میدونی، لینکه جدیدمو تو صفحه ی خودت بذار ...
    ممنونم ...
    برام دعا کن ...

    + یازهرا(سلام الله علیکِ)
    اللهم عجل لولیک الفرج......
    زیبا بود...
    پاسخ:

     ممنون از حضورتون

    اللهم عجل لولیک الفرج......

    اللهم عجل لولیک الفرج
  • حلقه تربیتی شهید اسماعیل زاده تسوجی
  • با سلام دوست عزیز
    لطفا نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود را در مورد سه فعالیت اخر حلقه را برایمان ارسال کنید.
    نظرات سازنده شما باعث دلگرمی ماست
    با تشکر
  • علیرضا ait20
  • زیبا 
    اللهم عجل لولیک الفرج 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">