خدانگهدار

تعطیل شد.

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

پدرم دوستت دارم...

پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۴۱ ب.ظ

پدرم!

در این تاریکی شب که سوسوی چراغی همدم و مونسم گشته است از تو مینویسم....

از تو که حدیث سکوت را در دلم به ترانه ای مبدل ساختی.

ای جلوه گاه خوبی ها....

تمام دفترهایم به خاطر تو ورق خورده اند.

لحظه ای در کنار آوارخانه آمالم به نظاره دردهایم بایست تا برایت از روح طوفانی خویش بگویم.

کاش لبخندهای تلخ مرا در قاب کهنه ای بر دیوار قلبت می آویختی تا همیشه از لبخندهایم تلاطم امواج یک شوق را بخوانی.

بدان که دیگر واژه تازه ای برای سرودن ندارم.

دوستت دارم پدر......تا آخر دنیا


  • ویروس ..

نظرات  (۱۴)

  • زهرا پیشی !!!
  • سلام اسم لینک منو عوض کنید من معروف شدم به 
    زهرا پیشی ! دلنوشته های یه ملوس !
    در ضمن قالبم به دست مهدی ایکس ( که انشاالله دستشم درد نکنه ) عوض شد 
    پاسخ:

           باشد تاببینیم

    مبارکه

  • زهرا پیشی
  • سلام آپدیت شدم !!
    مناظر شما و کامتاتون هستم !!×
    پاسخ:
    باشه
  • علیرضا ait20
  • با یه مطلب مهدی ایکسی اپم
    متاسفم 
    پاسخ:

         اومدم......

    یاعلی....

  • مدیر سایت
  • :0
    وللش 
    منم پدرمو دوست دارم:)
    پاسخ:
    (:
  • مدیر سایت
  •  پت نوشته دوستت دارم پدر.....

    جواب دادی یا علی؟
    منظروت از پدر علی هست عایا؟
    پاسخ:
    نه........
  • مهدی ایکس
  • دوست دارم پدرم :)
    پاسخ:
    (:
  • عسل شهیدی
  • سلام!!!
    بادو تا مطلب اپم خوش حال میشم یه سری بزنی
    پاسخ:
           حتما
    دوستت دارم پدر.....
    پاسخ:
           یاعلی....
  • علیرضا ait20
  • قدر پدر و مادر رو باید دونست 
    یا علی
    پاسخ:
           اره....
  • عسل شهیدی
  • سلام با یه مطلب قشنگ و باحال اپم و منتظر
    پاسخ:
    باشه اومدم
    جمع شدن دور کرسی، گرم شدن کنار گرمای حرارت محبت خانواده، لذت گوش دادن به قصه های مادر بزرگ و ... " یلدا " شب چله .
    چهل شب سوز، چهل شب زیارت عاشورا، چهل شب حرکت همراهکاروان کربلا، چهل شب گرم شدن از حرارت مودّت اباعبدالله الحسین ع " اربعین" شب چهلم سوگ آل الله علیهم السلان.

    داشتن این دو باهم یعنی داشتن دنیا و عقبی، یعنی ایرانی بودن و شیعه بودن.

    هموطن!
    شب چله و شب چهلم عاشوراییان را با یاد امام حسین علیه السلام زنده نگاه داریم.


    یـ علی ـا
    پاسخ:

        بسیار زیبا.......

    ممنون از حضورتون.....

    یلعلی

    پاسخ:

           بسیار زیبا (:

    ممنون...

    یاعلی

  • زهرا پیشی
  • سلام وبلاگم با عکسای خودم و خانوادم آپدیت شد منتظرت هستم :)
    پاسخ:
           باشه....
  • عسل شهیدی
  • سلام!!!
    اپم خوش حال میشم سر بزنی یه نظری هم بزوری
    پاسخ:
    حتما....
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">