خدانگهدار

تعطیل شد.

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

اهمیت تسبیح,صدقه ونماز در شب قدر

يكشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۲۰ ب.ظ


خدا فرمودند :«حضرت موسی به درگاه خدا عرض کرد:«خداوندا من قرب ونزدیکی به تورا میخواهم .»

خداوند فرمود :«قرب و نزدیکی من برای کسی است که درشب قدر بیدار مانده و شب زنده داری کند »

حضرت موسی عرض کرد:«خداوندا من طالب رحمت تو هستم»

خداوند فرمود :«رحمت من برای کسی است که درشب قدر به افراد بیچاره و درمانده رحم کند

حضرت موسی فرمودخداوندا من میخواهم از پل صراط بگذرم.» 

خداوند فرمود:«گذشتن از صراط برای کسی است که در شب قدر صدقه بدهد»

حضرت موسی عرض کرد :«خداوندا من ارزوی درختان بهشتی را دارم.»

خداوند فرمود :«درختان بهشتی از ان کسی است که در شب قدر تسبیح بگوید

حضرت موسی عرض کرد:«خدایامن خواستار رضاوخشنودی تو هستم »

خداوند فرمود:«رضا و خشنودی من از آن کسی است ,که در شب قدر دو رکعت نماز بخواند»


  • ویروس ..

حضرت موسی

شب قدر

نظرات  (۳)

خیلی عالی بود 
متشکر
  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • سلام
    به روزم باسومین جلسه از منبرمجازی.
    ابن بار با حضور حجت الاسلام پناهیان.
    التماس دعا..


    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
    واقعا جالب بود 
    خدا کنه ما هم جز این دسته از ادما باشیم 
    یا علی 
    پاسخ:
           خدا کنه...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">