خدانگهدار

تعطیل شد.

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

یکرنگی........

پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۲، ۰۲:۵۲ ق.ظ


دنیای من آمیخته از رنگ هایست که تــــو را به خاطر می آورند…
خدایا تو خودت دنیایم را رنگی آفریدی؛ اما خوب میدانی که من دوست دارم در انتهای این دنیای رنگی،
یکرنگ بمانم با تــــــــو و تمام بندگان خوبت…

  • ویروس ..

نظرات  (۹)

سلام
بروزیم
پاسخ:
       چشم حتما
خیلی زیباست اگه آدم یه رنگ باشه
اون هم رنگ خدا...
امام صادق (ع) میفرماید : برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام میگیرد و تصویب آن در شب بیست ویکم و تنفیذ آن در شب بیست‏ و سوم . (وسائل الشیعه، ج 7 ص 259) . سلام بر شما.. در این روز های با عظمت دعا برای ما فراموش نشود . محتاجیم به دعای خیرتان بزرگوار .
پاسخ:
       سلام التماس دعا..........
  • یگانه مهاجر
  • سلام
    دعوت کرده بودین بیام دیر شده ببخشید
    بسیار زیبا بود و قشنگ
    ممنون
    پاسخ:

    سلام

    خواهش میکنم عیب نداره....

    بازم میگم قشنگه..............
    پاسخ:
    بازم ممنونم........
    زیبا بود 
    یا علی 
  • یاسین کوچک
  • سلام...
    شگفتیهای خدا بروز شد....
    با موضوع...............اشاره خدا به دو دریای عجیب!!!!
    .
    خوشحال میشم بیاین......
  • یعقوب کربلا
  • راستی
     استاد..!
     لینک!؟
    پاسخ:
    سپاس..........
  • یعقوب کربلا
  • سلام 
    به روز هستم
    پاسخ:
    ]چشم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">