خدانگهدار

تعطیل شد.

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

وفات حضرت رقیه(س)

شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۲، ۰۶:۴۵ ب.ظ

وفات حضرت رقیه(س) رو به همگی تسلیت عرض میکنم...

رقیه خاتون یا فاطمه بنت الحسین (ع)معروف به فاطمه ی صغیره دختر آخر امام حسین (ع)از مادری به نام ام اسحاق بنت طلحه یا شاه زنان بود.

سن مبارک او را 3،4 ،5 یا 7 دانسته اند.اما حسین (ع)بسیار به او مهر میورزید و وی نیز به پدر علاقه ی فراوانی داشت.رقیه به همراه پدر ،برادران،عمو ها و دیگر خاندان نبوی راهی سرزمین کربلا شد.پس از شهادت امام و یارانش به اسارت کوفیان درآمده و سپس راهی شام شدند.رقیه خاتون در شام ،شب و روز در فراق پدر میگریست و پدر را طلب میکرد.

معروف است که در خرابه شام پس از دیدن سر بریده ی پدر و گفتگوی سوزناک با وی لب بر لب پدر نهاده و آن چنان گریسه که بیهوش شد.

وقتی او را حرکت دادند دریافتند که از دنیا رفته است.آستانه ی حضرت رقیه (س)یکی از زیارتگاه های شیعیان در شهر دمشق پایتخت سوریه در 300 متری شمال شرقی مسجد مشهور اموی واقع است


  • ویروس ..

نظرات  (۹)

  • عسل شهیدی
  • ممنونم برا گذاشتن بنر یه چیزی من الان دیدم من تورو لینک نکردم عسل مربا را لینک کن الان لینکت میکنم
    پاسخ:

          باشه گلم.....

    مرسی...

  • زهرا پیشی
  • سلام !!!
     دوباره آپ شدم منتظر شما و نظرات شما هستم
    پاسخ:
    چشم
  • زهرا پیشی
  • سلام !!!
    آپم منتظر شما و نظرات شما هستم
    پاسخ:
     اومدم
  • علیرضا ait20
  • تسلیت 
    پاسخ:
          یاحسین...
  • مدیر سایت
  • اپممم
    نیومدی نمیومدی:))
    پاسخ:
           ولی میاممممم
    منم وفات حضرت رقیه(س) رو به شما تسلیت میگم....
    پاسخ:
           ممنون ...:(
  • مدیر سایت
  • وقتی داستانشو میشنوم خیلی ناراحت میشم
    پاسخ:
    یا حسین(ع)...
    پاسخ:

    بسیار عالی و زیبا......(:

    یاعلی...

  • مهدی ایکس
  • تسلیتــــــــــــــــ !!!
    پاسخ:
    همچنین...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">