خدانگهدار

تعطیل شد.

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

هیچی نمیتونه منو ازپا در بیاره

جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۳۶ ق.ظ


خـــــــــــــدایا ... !!
.
خدا ... !! گاهی دلم از زمین وآسمون و آدم ها میگیره .... !!
.
اون لحظه تمام نگاهم فقط به توست خدا ...
.
از تو میگم و از خودم و از بندهات و آنقدر باهات درد و دل میکنم تا کم کم چشمام با ابر بهــــــــــــــــــــــــــــاری
.
مسابقه میزاره ....
.
بعد از اون که باهات حرف زدم سعی میکنم همه چیز رو از افکار و قلبم بیرون کنم ....
.
چون تو تمام فضای قلبم رو از حضورت پر میکنی و من آروم میشم ...
.
احساس میکنم هیچ چیز مهم نیست ، چون هیچ چیز غیر تو نمی تونه من از پا در بیاره .....

نظرات  (۳)


سلام 
اپم 
ممنون می شم یه سری بزنید و یه نظری هم بندازید .... ماخ 
پاسخ:

و علیکم

    چشم حتما.....

  • آقا علیرضـــا
  • سلام سایت جدیدمه حتما دیدن کنید AlirezaZarei.Rzb.ir
    پاسخ:

      منتظرم باشید

    ایشالله میام

  • آقا علیرضـــا
  • سلام سایت جدیدمه حتما دیدن کنید AlirezaZarei.Rzb.ir
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">