خدانگهدار

تعطیل شد.

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

ای خدا باتو

دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۲ ب.ظ


شب قدر است امشب

شب قدر است امشب مست مستم‌ ای خدا با تو

شدم تا مست دانستم که هستم ای خدا با تو

 

در این خلوت تو من یا من تو، انصاف از تو می‌خواهم

 

تو با من مست یا من مست هستم ای خدا با تو

 

مخواه از من که هرگز راه عقل و عافیت پویم

 

که من دیوانه از روز الستم ای خدا با تو

 

دویدم سال‌‌ها اما به دور افتادم از کویت

 

چو افتادم ز پا در خود نشستم ای خدا با تو

 

سر از خاک زمین تا برگرفتم عشق ورزیدم

 

ولی آزاد از هر بند و بستم ای خدا با تو

 

تو هر جا جلوه کردی من تو را دیدم پرستیدم

 

به هر صورت جمالی می‌پرستم ای خدا با تو

 

محمد خلیل مذنب (جمالی)

نظرات  (۱)

زیبا بود 
التماس دعا 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">